Happy giiirl

Hej på er! Igår var en underbar dag. Var ledig, så jag och älskling sov läänge och gick sen upp o gjorde våfflor till frukost. Sen gick vi ut på en lååång promenad i det fina vädret, och till slut hamnade vi på bryggan vid maten med varsin glass i handen. Underbart! Det var så varmt också, lovely.

På kvällen åkte jag hem till Felicia, där hon o Hanna var. Jag åt sushi, sen gjorde vi lite allt möjligt knäppt, bland annat yoga, meditation, lärde oss hur man gör en stor brun pannkaka och såg när Jimmys farfar var arg. Haha det va riktigt kul faktiskt, bästa tjejerna.

Idag kommer mina å kusiner o hälsar på, jättelänge sen jag träffade dom då det ska bli jättekul! Ha det mys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0