Well hello there, long time no see

Länge sen nu va!
Men tänkte bara skriva några rader, for funzies.

I fredags åt jag världens godaste mat till middag, ja juste, sushi. Mumsa mums. Sen åkte jag till Hanna där mina flickor var, o vi åkte till isak där kvällen spenderades. Mycket trevligt! Sov kvar där, vart dock inte så överdrivet mycket sömn.

Lördag då. Tog tåget hem till Nykvarn, hem till älskling. Godast lite, åkte hem till hagen. Då var jag dödstrött, så låg i soffan i princip hela dagen o kollade på film, bl.a. Harry Potter o monsters inc, bästa. Bakade lite också.

Idag gör jag ingen ingenting. Tv, film, soffa och säng är ungefär det jag gör. Precis som söndagar ska va. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0