Längtar ju inte liiite..

Eftersom jag inte har något att göra ikväll,
så kollar jag runt lite på internet och kollar på grejer i Miami osv,
på de olika ställena vi ska till i April. Ska bli så himla underbaaaart!!
Aja, men iallafall.
Såg på millis blogg att hon skrivit ngt om Victoria's Secret,
och då var ja ju såklart tvungen att kolla om det fanns i Miami!
Och visst fanns det de! Så har suttit och kollat på lite olika bikinisar
på deras hemsida, och jag är lite smått och halvt förälskad skulle man kunna säga.
ÄÄÄÄÄLSKAR färgglada bikinisar!! Så himla fint, tänk till en brun kropp också.. gaah!
Längtar så sjukt mycket till sommaren. Och till April för den delen, Miami Beach liksom, wiihoo!!
Ska bli så galet nice. Missar pillsans födelsedag.. och det suger värre än elefantsnopp med mögel. Usch..
Men aaa.. får fixa någon fin present, och försöka gottgörat lite!
Appråpå födelsedagar.. JAG FYLLER ÅR OM FYRA DAGAR!!! WIIIHHH!!!
Så himla taggad!! Det är på en tisdag.. vilket är sjukt ovärt, men iallafall!! Sen är det bara ett år kvar.. sen jävlar! Då blir det galet. Hihi.
Aja, vill bara meddela alla som har träffat mig idag;
om jag har verkat sur och äcklig och tråkig och bajsnödig;
jag har pmsat sönder idag, och ville helst inte säga ngt, för jag hade
lust att slå till varenda jävel som öppnade käften. Så höll min stängd,
annars hade hatorden flödat om man säger så hehehe. Haha så aa.
Är på bättre humör nu iaf! Så de e ju bra.. men aja, hoppas livet leker! Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0